Ställ inga frågor om kärlek inatt

För idag spelar Loke! Inte många timmar kvar och jag är fnittrigt nerövs, pirrig, glad, allt! Som jag har längtat, varje dag, hela tiden. Men nu är det äntligen idag. Och idag spelar loke för emma i västerås. Kanske inte bara för mig, men mest för mig tror jag allt. Han vet nog inte om det, men det är nog så ändå. Kan inte le tillräckligt stort för att visa hur glad jag är, så det enda som kommer ur mig är små lyckliga pip.
Och imon åker jag till min kära bror och min kära evelina. Och! Jag får träffa den förlorade sonen som återvänt hem efter ett halvår på flykt, den store storebroren! Åh gud så kul det ska bli, men jag kan inte längta efter det rikgit än, för jag måste vara här just nu, och här just ikväll.

Hoppas ni får en lika fantastisk helg som jag kommer ha.
Och ja, idag är jag verkligen kär :P
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0