Kärlek - det handlar inte om det

Nej, idag är det allahjärtansdag, och det är ju en fin tanke. Men det är det djupaste jag kommer gå in på ämnet kärlek idag. För jag klarar mig aldeles utmärkt som singel. Men jag älskar ju änd mina vänner, men det gör jag fler dagar om året än just denna.

Capsen igår gick väl sådär, jag va ingen naturbegåvning på det.. men jag kanske blir om jag ger fan på att inte spela mot supercapsare. Men kul va det iaf!

Idag blir det dans på kåren. Det ska med bli kul! Och jag ska ha jättefin klänning på mig :D

Idag på morgonen vaknade jag typ kvart i sju och tänkte "Neeeej, kul att vakna då när man för en gångs skull får sova så länge man vill" Men jag kämpade hårt och lyckades iaf ligga kvar i sängen till nio. Och nu sitter jag här.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0