Ikväll blir jag av med oskulden

på Caps. Caps är ett omtyckt och vanligt förekommande dryckesspel bland studenter och annat löst folk, och just denna afton, fredagen den 13e skall min caps-oskuld bli tagen. Det kan ju inte sluta mer än illa. Men, trotts dessa mörka utsikter är jag inte bitter. Jag ser fram emot att bli en del av detta sociala spel, och att vidga mina vyer. Och som alla hjältar drar jag mitt svärt och slänger mig i mörkrets armar för att innifrån dess mjuka famn kunna förgöra det. Inte caps nu då alltså, utan de mörka utsikterna.

Jag har nyssligen genomgått ett par timmas tentaskrivande. Jag kunde i stort sett allt, förutom en fråga, då jag gissade kvalificerat.. eller lite hej vilt, beror på vad svaret är på frågan egentligen. Men i mina öron lät mitt svar väldigt rimligt och övertygande. Min käre vän Ymi gissade lika kvalificerat som jag på denna fråga och svarade ungefär likadant. Så vi har kanske rätt.

Annat spännande som skett idag är att min bror helt random skickar bilder på utklädda män, en är klädd som sailor moon och är inte alls söt http://www.1000apor.se/files/u25/scary_drag_queens_6.jpg
Och en annan hadekvinnounderkläder i fel storlek på sig, det va ännu värre, det tänker jag inte ens länka till.

Jag har även druckit min första kopp (första koppar) kaffe på tio dagar, jag tror inte ni anar det njutbara i detta. Jag har detoxat mig i tio dagar (inget socker, inget koffein, ingen alkohol, inga tillsatsämnen, ingen färdigmat), och nu är jag klar med det och får dricka kaffe igen :D gottgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0