sidbyte

Moahaha. Nu är det jag som är på vinnarlaget. Allt vände efter torsdagens märkliga kaninupstigning.
Efter allt elände och pessimism i torsdags så gick jag och min käre vän karin på en promenad. Jag orkade ta mig till djäkneberger, sen va jag trött och måst vila. sagt och gjort.
Där såg vi en bil med en stor silvrig släpvagnt. Hundävling tänkte vi, och satte oss på en bänk.
Det va inte hundtävling. Så min nya gissning var att det va en luftbalong däri (wtf? ofta att man gissar på det!). Jag hade rätt. Så småningom började en gigantisk luftbalong packas upp! Och inte nog med det. Det var en giglatisk lisebergskaninsluftbalong som kostade åtta miljoner!!! Superhäftigt. Vi fick se en lisebergskaninbalongs födelse och uppflygning

Bilder från mirkalet kommer senare.

Igår fick klarade jag praktiska examinationen! Och ännu bättre: en av lärarna sa under tentan att jag hade väldigt bra hand med patienten! Är det inte det man allra hellst vill höra när man pluggar till sjukgymnast?!? För det är ju det allt handlar om. Har man inte bra hand med patienterna så blr det nog väldigt svårt att jobba som sjukgymnast tycker jag. Så det va det absolut bästa jag kunde få höra!

Idag kanske jag ska köpa klänning för jag ska gå på bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0