onsdag (förlåt men jag komner inte på något bättre)

Idag har vi skrivt på vårt arbete om rörelseanalys, är nästan helt klart. Jag amälde migsjälv till att skiva in källor och fixa me det ikväll, vill bli klar så fort som möljigt, så vi får lov sen.
Hade tenta i fredags, Jag vet inte hur det gick. Hoppas på godkänt, det kan lika gärna bli vg som u, har ingen aning.

Har inget jobb till i sommar och börjar bli lite lätt stressad över det, så är det någon som behöver en extra arbetare kan nu ju ringa mig. Blir svårt att klara sommaren utan pengar. Iofs så har jag ingen hyra i juni- juli, men man måste ju ändå ha pengar till mat.

Är helt slut i kroppen, det gör till och med ont att ligga ner, det är liksom jobbigt och värker. Men jag är samtidigt helt rastlös i hjärtat och känner mig stressad och nervös. Men jag vet inte varför. Men det är väl mycket som måste fixas men som jag inte kan göra något åt just nu, så jag får väl helt enkelt bara vänta.

I helgen ska jag och Karin iaf åka till Vetlanda, ska bli skönt. Iofs så stannar vi bara där tills lördag när vi åker till stugan, men vi åkrt tillbaka till vetis på söndagen igen. Men det ska ändå bli skönt att slippa västerås ett tag så man gillar det sen igen.

Nu ska jag städa lite tror jag.

Snart börjar det regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0