yes, skola!

Haha, i san nördanda så känns dt riktigt roligt att jag ska till skolan idag.

Har man ett rum på 26 kvm,så finns det inte sådär ofantligt mycket att göra mer än att plugga eller dansa. Jag kan ju iofs gå ut och gå eller liknande, men man kan ju inte gå hela dagarna. Så lyckan är stor när jag äntligen får gå till skolan och träffa min klass igen.


(lägger upp en bild på mitt kylskåp här för att det ska bli lite roligt, det är en gammal bild, så sakerna som är med på bilden är troligtvis uppätna eller mögliga)


Mitt PM är klart, och jag kan tacka Håkan för att han lärde oss skriva en såndär projektovajong, för det är typ det ett pm är. Så jag hade lite försprång ändå :P

Igår va jag och Carro och tränade, har äntligen köpt friskiskort. Det är ju bara ungefär en evighet sen jag skulle göra det egentligen. Men nu är det gjort, och igår körde vi två pass i rad, det va kul men svettigt :D

Sitter just nu och dricker te och väntar på tvätten som susar rundor i maskinen.. Smidigt att tvätta innan skolan. Jag går ju ändå alltid upp vid sex, så då kan jag lika gärna tvätta samtidigt som jag käkar frukost och grejar.

Nu är det inte så många dagar tills jag åker hem :D Ska bli så skönt och roligt! Längtar verkligen.

(Jag har inga mögliga saker i min kyl, det är äckligt)

ha en mysig dag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Om vi ska . . . . vi ska dansa i neon!!!!

2008-09-23 @ 09:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0