studentolympiaden

Idag var det studentolympiad. Väldigt kul!
Vi har skapat grön el genom cykling, lekt lappleken, sumobrottats, ridit på tjuren, haft kuddkrig, samlat kostiga saker, simmat i svartån och fjäskat.

Vi är bäst på fjäsk, och vi va jäkligt bra på resten med!

var bland de två - tre bästa i alla grenar, men när vi kom till sista avgörande grenen, simning, så funkade inte vår luftmadrass, och det försprång vi jobbat upp under alla de andra grenarna fösvann som en flyktig fjärt. Vi kunde inte blåsa upp den jäkeln och tappade platser. Men jag och daniel simmade på i det snuskiga vattnet och simmade iaf om både DALO och LTD, och det är ju det som räknas:D

dricker nu lite te för att få upp värmen igen, det är typ 12 grader och regnar ute, ån var inte varmare kan jag säga..

bilder kommer nog lite senare.

Hoppas ni har det bra allesammans. saknar alla mina kompisar och är ledsen att jag inte hört av mig, men jag har fullt upp med skola och nollning.

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Karin, Friskvård

Hej hej! :)

Låter som att livet leker för dig. Kul o se alla bilder. :)

Ha det bra!

Kram kram

2008-09-06 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0