spinn

Har varit och spinnat idag. började med att jag och carro tänkte gå på spinn/pump, sen ågrade vi oss till spinn/core, för det andra va för sent. Sen ångrade vi oss igen till medelpass, men det blev fullt, så det blev 75min spinning. Svettigt, men kul:D

Är galet trött, förstår inte hur, för jag sov jättelänge idag.. Men jag kan väl skylla på vädret eller något.
borde verkligen plugga, men jag ska sova isället, tror inte jag får ut så mycket av att läsa idag.

imon ska jag slåss med svärd! :D

Kommentarer
Postat av: carro

haha det blir inet alltid som man tänkt sig :P

är faktiskt lite sugen på att hänga med på svärdgrejen, kul att testa nya saker!

2008-09-24 @ 23:30:23
Postat av: Alina

Godnatt sov gott! :)

2008-09-24 @ 23:33:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0