ruset börjar lägga sig

Japp, ruset efter grådagens upplevelse börjar lägga sig, men shit, jag kommer leva länge på dethär. Sjukt coolt var det.

IDAG HAR JG SKRIVIT MASSOR PÅ MITT PM,  jag är duktig. Har tom fåt med två vetenskapliga källor, jag är ypperligt nöjd.

Såg mig i speglen innan, utan mina älskade glasögon, det såg inte ut som jag. Det såg tomt ut. Tänk så snabbt man vänjer sig.

Katten jag ville ha var redan såld (så nu kan du va lte glad ewwe), men jag fortsätter spaningarna. Är helsåld på norsk skogskatt, dom e så söta:D

Annars har det varit en mycket bra dag:D

heppåre

Kommentarer
Postat av: evelina

nä jag blev inte så glad .. om du nu ska ha en katt så vill jag ju att du ska få ha den du vill .. Puss ;)

2008-09-21 @ 21:33:13
URL: http://evelinalantz.blogg.se/
Postat av: evelina

nä jag blev inte så glad .. om du nu ska ha en katt så vill jag ju att du ska få ha den du vill .. Puss ;)

2008-09-21 @ 21:34:53
URL: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0