och så sitter jag här igen

Här i min röda fåtölj i min tomma lägenhet. Har faktiskt skickat intresseanmälan på en katt. För jag vill så gärna ha en katt. Så mysigt det skulle vara att slippa vara ensam, någon som är hemma när man kommer hem..

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för ikväll. Ingen av mina klasskompisar är kvar i Västerås, Sandras kille kommer strax, och jag är ensam. Ensamensamensam. Helt själv. Och inget har jag att göra. Kan tänka mig att jag ska gå in i mitt skal och läsa böckerna jag har lånat. Men det är lite trist.

Städat har jag redan gjort, så det kan jag inte ägna mig åt.

Kanske borde försöka återuppta mina kreativa sysselsättningar? Näe inte idag. Inte ikväll. Inte nu.

Jag vill hem.

entertäjn mi, plis.
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Neej inte en katt.. dom är dumma :P

2008-09-19 @ 20:23:53
URL: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0