(Och jag vill varna känsliga läsare)

Okej, orgasm, tio gånger om. eller fem.

Har varit på Västerås kulturnatt nu, kom precis hem. Och jag har under denna eftermiddag/kväll lärt mig två saker.

Den första är att Västeråsare som jobbar med underhållning är jävligt klämkäcka. Jag vet inte om det är den dryga dialekten som gör att de måste hålla upp stämningen på annat sätt, eller om det är något de får lära sig i skolan. Men det spelar ingen roll, jag har sett många framträdande idag av lokala kändisar, och alla, verkligen alla, har varit klämkäcka hurtbullar som tvingar en att vråla jaa!!! när dom frågar om allt är bra, även om publiken består av fyra pers.
 
Den andra saken jag har lärt mig (detta borde inte läsas av personer som inte vill höra mig säga sexigt) är att fem, vältränade män (jag säger män, för jag kan varken kalla dem pojkar eller killar, även om de är i min ålder) som leker med eld, är bland det sexigaste som finns. Plötsligt förstår jag meningen med polygami, för jag vill ha dem allihop. Var på TRIX förestälning irrbloss i stadsparken. Det finns inget ord som kan beskriva denna upplevelse bättre än ordet, sexigt. Jävligt sexigt.
Tänk er fem, vältränade, halvavklädda män, i någon slags sjuk surrealism, omgivna av eld. Det går inte att förstå om man inte är där. Och till råga på allt, så spelade patrask till. Detta gjorde hela upplevelsen än mer extasisk (?).

Okej, bilderna här är sjukt dåliga och ger ingen känsla eller vision om hur bra det faktiskt va. Men iaf, lite bilder.






(han hade ett eldklot hängande framför sig och sen vingar, så han såg ut som något slags kryp)




(här syns inte så tydligt men han har två gigantiska brinnande vingar på sig, som han flaxade med)

Förresten så har jag redan glömt vad som hände resten av dagen, för detta sista var så bra..

sov sött.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0