Och där var den dagen

Idag har jag varit riktigt duktig.
började dagen med en promenad med sandra och Gizmo. Sen diskade jag och kollade i min nya kokbok samtidigt som jag gjorde och åt frukost.
Sen hade vi basgruppsmöte och gjorde klart studieuppgiften vi börjat på.
sen åkte jag hem, käkade, va ute med sandra och Gizmo igen.
sen var det föreläsning, två sjukgymnaster som kom och berättade om sina arbeten. Shit vad jag längtar tills jag får börja jobba!! Det verkar så himla roligt. Jag tror verkligen det kommer passa mig:D Dethär känns så himla rätt.

Sen åkte jag och köpte skohylla på indiska och hårfärg.
Sen åt jag, igen.. vad jag äter hela tiden:P
och sen färgade jag håret och nu har jag skivit klart mitt CV och Mitt personliga brev.. ska bli intressant att se vad Petra säger om det..

och nu sitter jag här och bloggar.
Ska snart ut och gå igen, i skogen, som alla kvällar. det är mysigt.


Okej, och till min nya upptäckt, som jag kan tacka LTDjonas för, och karin.

LOKE, Jg älskar loke. Lyssna på låten andas.

http://www.youtube.com/watch?v=7F_AjbBjjKU

jag totalälskar honom.


puss


(lille gizmo, suddig för han ville inte va stilla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0