Nykter på kåren

Japp, men det va en upplevelse det med:D Hade faktiskt väldigt roligt, kan ha att göra med att mina tjejkompisar var i högsta grad dragna. Och redan på förfesten så rockades det loss till markoolio och ronny och ragge:P Är inte helt säker på att caroline och sara faktiskt är caroline och sara, det var omåttligt lika ronny och ragge och hade de varit med i sikta mot stjärnorna så hade det vunnit som fan.

På kåren shakade vi some ass i ett par timmar, men jag gck typ lite efter ett. dels för att det inte är riktigt lika kul att dansa nykter, och dels för att jag inte ville va übertrött idag, för jag ska åka hem!! Ska gå till tåget om 34 min, sen är jag på väg. Ska bli så galet skönt.

Längtar så efter mina små pussgukor där hemma och att dansa loss med dom, inget är som att dansa med tjejerna, ingen fest i världen slår det!

hej svejs gnus och gnejs

Kommentarer
Postat av: LasseN

Ha en trevlig tid ghemma. Det kan du väl behöva efter en så tuff start på "studierna"/Lasse

2008-09-29 @ 08:38:24
URL: http://www.friskvardspedagog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0