mys i fåtöljen

Har nyss haft en liten pojke i knät och haft det lite mysigt i fåtöljen. efter att ha busat som en tok och kissat på mitt golv somnade valpen (Gizmo) i mitt knä. Så himna mysigt.
Är lite hundvakt medan sandra städar hos sig.

Har varit en skön dag, men jag fått mycket uträttat ändå. Har varit ute och gått med sandra och gizmo, tvättat, käkat pizzafrukost, städat, köpt saker till mitt hem, lagat kvällsmat, skrivit klart cv, varit hundvakt, läst jeppis blogg (äntligen har han en:D), målat om och skrivat upp min hatthylla och säkert massa andra saker som jag glömt bort nu.

Längtar hem som en dåre nu. skulle vara så skönt att bara få va hemma ett tag. me det får vänta.

sista nollningsvecken är snart här, Måste faktiskt säga att det blir rätt skönt när det är över. det sliter på en att festa och göra massa saker hela tiden. Men jag tror jag ska ta det lugnt nästa vecka.. försöka ägna mig lite åt bättre saker.

Är riktigt trött nu, ska skriva mitt personliga brev, gå en runda med sandra och gizmo och sen sova, ända till klockan sex imon!

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Evelina

Saknar dig massa !!!! Ska försöka komma och hälsa på dig snart, jag lovar :) Puss och kram

2008-09-08 @ 09:38:13
URL: http://evelinalantz.blogg.se/
Postat av: Lasse

Tjena. Nollningen tar musten ur de flesta? Du får väl ta betalt för lite friskvårdsmassage :)

Skulle vara kul att få se ditt CV. Träffar ju en del människor. Nu ska jag in och ta hand om assistenter några dagar.

2008-09-08 @ 10:10:21
URL: http://www.friskvardspedagog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0