movietajm

Kvällen har gått åt att sitta i sandys soffa och kolla på film med värdinnan och Karin och Gize förstås.

Har haft förflyttning i skolan idag, det var skitkul att äntligen få jobba lite praktiskt. vi skulle öva på olika förflyttningar och fundera på hur vi gjorde när vi gjorde olika rörelser för att sedan instruera våra kompisar till att göra samma rörelse.

Har varit och köpt glasögon idag också, två par. ett par va gratis, det va najs. Så det blev ett par nördiga och ett par lite ordentligare som man kan ha när man ska va lite mer seriös, typ på seminarier och sånt :D eller om man ska va fin. Men jag tror jag kan trivas i glasögon faktiskt.

Imon är det kräftskiva som gäller, sista nollningsfesten. Shit så skönt det ska bli att bli en vanlig människa sen med vanliga vanor. På måndag ska jag äntligen börja träna igen, äta regelbundet och ta tag i mitt skolarbete på riktigt. eller skolarbetet tänkte jag ta tag i imon, men ändå.

ska sova nu så jag orkar upp och ut och gå imon.. men jag vill inte stänga av min musik.. kanske ska somna till den. det är så ensamt att somna när det är helt tyst. Längtar hem nu, är ensam här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0