morgonpromenad och sunes jul

Började dagen med lite sovmorgon till halv åtta. Vaknade kvart över sju helt av migsjälv. Första gånger på jättelänge som jag faktiskt vaknar och inte behöver putta migsjälv ur sängen för att komma upp. Jag var pigg och utvilad. Så himla skönt.

Halv åtta gick jag och sandy och gizze på promenad. Gick korta spåret, men det är ändå längre än vi gått på morgonarna den senaste veckan. Jäteskönt. Dimmigt och höstigt ute. Det är faktiskt jättefint här nu, allt är rött och gult.

När vi kom hem så blev det havregrynsgröt, kaffe, macka och sunes jul till frukost. Längtar till julen nu:D Då blir det jubak, och marknad och pynt och mys. Och promenader i snön. Hoppas verkligen att det blir riktigt vinter här.

Idag ska jag nog mest plugga, kanske träna, eller iaf gå en långpromenad.. hoppas det är dimmigt hela dagen, det är så mysigt.  Sen ikväll ska vi nog på kåren, om det nu blir något av det..
Jag ska packa också, för imon åker jag hem!


galet suddig bild, men det är från jul förra året, och den har lite mysig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0