mittemellandag

Har en lite olustig känsla i kroppen, som om det kvittar om jag är vaken eller inte. Längtar hem varenda sekund på dygnet.

Ska gå och träna med Sandra sen, äntligen, så då kanske jag rensar hjärnan lite.. ska nog ut och gå en runda strax också.

Såg bilder från nadans och karin bröllop på ewwes blogg nu, och då va det ju dags att lipa lite igen. jättefina va dom.
Ångrar att jag inte åkte dit istället för att gå på kräftskiva.

Men fan vad jag lipar mycket nu, vet inte vad det är med mig, minsta lilla grej och jag börjar böla. Va på bio igår och såg patrik 1,5, och jag lipade ju såklar i halva filmen. 
Sen börjar jag gråta över världens småsaker typ att jag hörde min lilla vovve i telefonen, och tårara börja rinna, och bara av att tänka på det så lipar jag ju. fan. Jag måste skärpa mig.

puss och hej och ses och så

Kommentarer
Postat av: Nea

Ibland är man helt enkelt jättekänslig. jag börjar också lipa för vad som helst vissa perioder. det går över.

2008-09-15 @ 16:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0