knäck och idolmys

Idag har jag och Sandra (grannen) kokat knäck :D Gott som fan va det.

Har också haft ergonomi i skolan, men det har jag ju redan pluggat lite så jag va typ proffs (eller inte). Har också haft basgruppsmöte idag, det gick bra, och min grupp är nogrann med seg, formulerar om varenda mening tolv gånger för att det ska låta bra, även om meningens betydelse är densamma, klurar sedan på om vi ska ha eller inte ha citattecken på ett ickecitat, jag sa nej, men dom litar inte riktigt på mig och diskuterar det hela i yp en kvart.

Sen har jag varit ute och gått tre gånger med Gizmo också idag. Gizmo är sandras lilla nya hundvalp. Urgullig! Han såg ut som en död höna när han sov, men han va söt ändå. Han är sju veckor och pytteliten.. men jag tror att hn funkar som killmagnet (förutom att han skäller på och skyddar oss mot alla av mankigt kön).

Imorgon är det sittning i skolan, ska  bli roligt som en apa (som en rolig apa då eller?)! Min klass ska vara 80-talsklädda. Och jag har inhandlat kläder med axelvaddar dagen till ära.. tänte också dra igång våffeltången som skrotar i lådan.
 
Sen på fredag blir det spexfinal och lördag blir det studentolympiaden och sittning (jag ska naturligtvis delta i de två sistnämnda).

Här är lite bilder på min nya klass. Det är inte mode med rosa band om pannan, det är alla sjukgymnaster som är tvygna att ha det det tills nollningen är över. Men vi har kul ändå!


Sara, Carro och Emelie


Erik och Caroline


Karin, Lollo och Emelie


Niclas, Fredrik och Erik (igen)


Emma (jag, mitt rosa band är under luggen) och Sara


Eleonor

Kommentarer
Postat av: Ida

Gu' va kul ni verkar ha! Skoj att få se lite bilder! Jag saknar dig! pusspusspuss

2008-09-04 @ 09:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0