kekketrött

är jag och jag har ont i huvudet och jag är trött på alla jävla hemstudier som bara blir fler och fler och större och större och jag vill hem och jag är ensam och jag är så jävla trött på att va själv och jag vill ha hit någon som rår om mig och jag vill inte sitta i min jäkla stol längre för jag vill bara hem hem hem och ta det lugnt och jag hatar att laga mat för det är kekketråkigt och jag vill bara gå och dö och inte äta för mat är äckligt och tråkigt och jag ska leva på makaroner för jag borde handla men orakr inte hinner inte vill inte har inte råd ork tid lust jag vill bara hem hem hem och sova i min säng hemma men min säng är här där den inte ska va för jag får sova i tältsäng hemma för hemma är inte hemma längre för detta är hemma nu och jag vill bara bort och iblad älskar jag denhär staden men just nu så hatar jag bara denhär staden för jag kommer adrig bli någon lika nära som jag är nära alla där hemma för jag känner mig så liten och ensam och jag vet vad dom tycker och tänker och jag vill hem hem hem för idag så hatar jag denhär staden och jag vill bara hem

nu har jag klagat klart och ska sova

Kommentarer
Postat av: Ida

Men nu är det bara några dagar kvar tills du är hemma! Stay positiv! Puss puss puss saknar dig!

2008-09-24 @ 08:26:51
Postat av: evelina

på söndag får du komma hem :) å jag får träffa dig !Jippieeee

2008-09-24 @ 09:54:57
URL: http://evelinalantz.blogg.se/
Postat av: Linnea

åh, jag vet precis hur det känns faktiskt >_< ibland är det verlkigen hur kul som helst, och ibland vill man bara hem. men som sagt, hem är inte hem längre, och kommer aldrig kunna bli hem igen...

2008-09-24 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0