"jag kan lika gärna käka sten"

Japp, det var fösta tanken jag fick när jag tog en tugga av ett surt och träigt äpple. Hur ofta tänker man så?? Sten har ju inte med äpplen att göra överhuvudtaget.

Idag är det självstudiet igen, så jag tänkte börja smykolla lite på anatomin och latinen, för det är intedet lättaste att hålla reda på allt. Men först måste jag färdigställa mitt PM. Har tillochmed fått in tre vetenskapliga källor, det ät inte illa pinkat för ett katt.

På tal om katt, har inte hittat någon ny förälskelse. Menmen, det kommer väl.. kaske ät bäst att vänta med att skaffa katt tills jag varit hemma, annars måst ju sandy ta hand om kissen eller så måste jag ta med den hem.. och det är ju krångligt.

Nu ska jag väl plugga lite till. Men det är så tråkigt idag, jag vill ha föreläsning.

Något annat jag vill ha är trix. Gå in och kolla på www.gycklarna.com så får ni se vad jag menar.

kanske gå ut med Sandra lite nu?? det börjar bli dags. Kan ju plugga i em.


hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0