helvetets dag

Idag har jag och Sandra fått reda på den ena katastrofen efter den andra.

Och när Sandy övningskörde med motorcykeln, så valt hon. Igår när vi satt och pratade om allt skumt som händer här, och om känslan av att något illa kommer hända, så sa hon "jag kommer säkert trilla med mcn". Och det gjorde hon, skadade sig som tur va inte, men fan vad orolig jag va innan hon kom hem. Helt oförklarligt välte cykeln för henne när hon skulle svänga, körskolläraren hade inte heller någon aning om vad som kunde hänt, för det var omöjligt att hon skulle trilla så som hon körde.

Så jag sitter bara här och väntar på att få besked om nästa hemska grej. Utöver att hon trillade så har två katstrofer inträffat idag, och det är verkliga katastrofer, men dom tänker jag inte skriva om här.

Så alla som läser här får gärna höra av sig om allt är bra, så att jag vet det. Så jag inte behöver oroa mig för er. och hör av er om något hänt också, så jag vet.

ska väl försöka mig på att sova nu. Lyssna på lite säkert och sen sova.

sov gott

Kommentarer
Postat av: Ida

Med mig är allt lugnt i alla fall :P Hoppas du mår bra och tänk på att snart får du ju åka hem oh kramas med dom du älskar! Jag saknar dig massor!

Pussar och kramar

2008-09-17 @ 08:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0