gröt på korv

Jag har ätit gröt på korv, det var en ny och mycket spännande erfarenhet för mig. Gröten var god, men det var kladdigt och svårt att få ur den ur korven så att säga. Hahahahahaha, humornivå, minus noll. Hahahahaha, jag är väl för trött.
Men helt seriöst så har jag fatiskt ätit såndär korvgröt, och det var helt okej faktiskt.

Fick sms från optikeraffären innan med besked om att mina glasisar är klara, det är kul. Jag kommer bli så het så het. Ni ska få se, ska lägga upp bilder på mig och mina nördögon sen:D

Imon och fre är det självstudier, najs, jag ska sova som fan imon, och gå till kyrkan och träna och ringa massor och ut och gå massor och plugga massor. Och detdär med pluggandet är väldigt svårt. När jag äntligen kommit på en frågeställning som jag vill utgå ifrån, så finns det naturligtvis inga vetenskapliga studier på det, så jag måste komma på nåot nytt. Får väl skriva till Petra (läraren) och be om hjälp imon.

Inte så mcket mer nytt som hänt idag. Inga katastrofer idag förutom att jag inte hittat någon att gå med på lördag på västerås kulturnatt, hade varit roligt att slippa gå själv..

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0