en god natts sömn

Japp, inatt har jag sovit som en prinsessa, sov hos Sandra, för vi orkar inte med att ligga livrädda på varsin sida väggen längre. Så jag tog min kudde och min bok och sov hos henne.
Vid sex, när det va utochgåtajm, vaknade vi båda och hade sovit skitskönt, gizze också verkade det som, för han har varit jättelugn hela natten. Så vi bestämmde oss för att ta sovmorgon och sova till sju. det var najs.

Sen när vi varit ute och gått åt jag frulle oc sen skulle jag läsa, och då somnade jag igen och vaknade halv 11!! Fattar ni hur mycket sömn det är på ett dygn! det är typ tre gånger så mycket som jag lyckats sova någon natt innan denna veckan.
Antar att jag behövde det.

Nu är det nio dagar tills jag åker hem!! Ska bli så totalskönt.
Hoppas jag får komma och hälsa på er alla där hemma nu!! Annars kommer jag ändå och våldsbjuderinmigsjälv på kaffe..

(tack för komentarerna om glasögonen, mamma lät lite tveksam när hon såg bilderna)

puss och kram
Eller som jesper skulle sagt:
dusch och kran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0