brödbak och förkylning

Igår var det brödbak som gällde. Jag och sandra bkade grahamsbröd. Väldigt, väldigt mycket. sammanlagt gjorde vi sex satser bröd. Det är mycker bröd det. Vi är duktiga. Nästa vecka tror jag det blir falafel.

Igår morgon vaknade jag med en blixförkylning, näsan rinner och halsen gör ont.. Men jag överlever nog det.

idag ska jag till optikern, kanske måste skaffa glasisar, för jag ser apdåligt. Hoppas inte det, men det känns så. Har ständigt ont i huvudet.

Ska snart göra arbetsintervju med sandra och ida i min klass (den nya ida är inte lika bra som den gamla). Hoppas det går bra och att jag inte är aldeles för förkyl, för jag måste klara dethär. men jag får väl sluka lite droppar och hoppas det blir bättre.

ska dricka te nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0