berserk

Idag ska bli som berserk, Gatts, och slåss med svärd. Jag skall klyva alla som kommer i min väg.. Nej det ska jag inte. Men jag ska faktiskt slåss med svärd. Lite närdigt men spännande:D

Jag och carro ska jympa nu på förmiddagen, som blir det seminarium om sjukgymnastik. Jag är helt ensam från min basgrupp, så det gäller att jag kan mina saker.. Men det kommer nog gå bra. Måte bara skriva ut lite papper så jag kommer ihåg vad jag ska säga (och så jag ser lite seriös ut), ska ha min seriösa glasögon på mig också:P

Efter seminariet så blir det sportaffren som gäller, har 20procent där idag. Jag ska köp svettband, massor av svettnband:P

Sen ska jag på yoga, och sist slåss med svärd.


Nu ska jag ringa mamma lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0