80-talssittning

Okej, igår, eller tordags blir det väl, vr en sjuk dag.

Jag skulle gå för att köpa skor, men kom isället hem med ny frisyr och randiga byxor:S
Gick in och spantanklippte mig, sa till frisörksan att hon fick göra precis vad hon ville, och Emma fick en 80-tals halv-hockeyfrilla, ser ut som om jag är tager direkt ur tjenare kungen. Detta utnyttjade jag senare på kvällen då jag våfflade håret, skapade en tuppkam och klädde på mig sidenskjortan i strl 52.

Time för sittning.
gud vad vi va heta eller. lite bilder:



cattis, het som fan.


Karin, lite sportig

Emelite och Jennifer posar för mig

Sara i sin überfina träningsdress



Markus, inte riktigt så cool som han ser ut:P


Carro var världens discofjolla


Erik är sällsamt snygg i långt stripigt hår


Kenny let me love you, ooh

me

(detta skulle publicerats för drygt 19 timmar sen, men datorn hängde sig då)

Kommentarer
Postat av: discofjollan

nämen sicka snygga bilder du har då.. har aldrig sett klassen så vacker :)

2008-09-07 @ 15:25:54
Postat av: Ida

Vad fina ni är! Så roligt ni verkr ha det, jag blir nästan blir avundssjuk :D Pusspuss

2008-09-08 @ 06:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0