sex på tåg

:P Alltså, sex timmar. Det va en aning drygt, men det tog mig hem iaf:D
sitter nu i min röda stol i mitt lilla rum, och det är så skönt.

Har varit och storhandlat idag! Har handlat mat för 350 spänn, fattar ni hu mycket mat det är eller?!  det är mycketmycket mat. men det behövs.

gick direkt från tåget till föreläsning, till mig, till aros, till mig igen, till coop, till mig, till sandra, till shell, till sandra, till mig.
Jag har hunnit en del idag ändå. Imon ska jag gympa! kanske även slåss med svärd?? Får se om jag vågar mig dit ^^

Sov sött

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Emma! =)

Jag tänkte bara säga att min blogg har kommit tillbaka. :)

Kram Karin

2008-10-07 @ 09:52:53
URL: http://kaawiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0