Rubrik:

Känner inte för rubrik idag, vet inte vad jag ska ha för någon. Tänk att det kan vara så svårt ibland, en mening som sammanfattar sinnestillstånd eller dagens händelser.
Men jag vet inte, känner mig mittemellantom, varken bu eller bä. Det är lite halvgrått väder, jag är ensam hemma (yngve är ju såklar hemma, men han e otrevlig), vätnar på att tiden ska gå så jag kan göra mig iordning för att åka in och dansa:D Snart dags att åka hem igen, ska bli skönt, men ändå tråkigt.

Idag är en såndär dag då man inte är snygg i något, då bara mjukisbyxor kan få en bekväm, och då en filt och kaffe känns som det ända rätta. Men partyhumöret kanske infinner sig så småningom.

mjamja. får väl rycka upp mig med en dusch.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bytt färg på bloggen och grejor, trodde jag hamnat fel först :P mohahaha! Ja, ibland är det jättesvårt med rubrik, då brukar jag med skita i det. Onödigt när den inte kommer naturligt! Men Det ska bli så roligt ikvälL! Jag längtar ihjäl mig! Men nu är det nästan bara en timma kvar tills ni kommer . . . såå roligt!

2008-10-04 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0