pejn

Jes, jag har världens huvudvärk och har legat i feber igår och idag. Men ondast har jag i hjärtat. Jappjapp, jag har tänkt en massa, och kommit på en massa. Och jag vet inte om det är bra eller dåligt.. Det är inte bra att vara sjuk, då yrar man och man får massa tid över till att tänka på sånt man gärna skjuter ifrån sig annars. Och shit, jag kan inte tro migsjälv och det jag kommit fram till. Menmen. Får väl ringa någon och diskutera saken med (typ olivia, för det är en emma och olivia sak, och hon är mest insatt i ämnet).

ska sova nu så jag blir frisk tills imon.

püss

Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste måste måste bli friskis! puss

2008-10-03 @ 09:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0