oh so düktich

Jag är galet duktig. Började dagen med värdens lyxfrulle, sen prommis med Sandy och sen te (äppen, kanel,rusin, göttgött, aight karin^^). Sen dess har jag pluggat! Tänka sig det. Jag har gjort färdigt alla uppgifter (eller iaf så långt vi kommit). sen håller jag på att beställa bok till nästa kurs nu:D goodie..
Och så tokdricker jag kaffe för att jag bli så galet snabb i fingrarna och hjärnan då. Jag går i ultrarapis och min dator är segsegseg, vå vi klaffar inte riktigt idag.. men det går kanske över.

Inatt va det frost, och jag tittade på grannes frostiga tak till fruksot, det va mysigt. Har varit iskallt idag på förmiddagen, men nu börjar det blir soligt och varmt.
konstigt nog så tänker jag på Lasse när det är frost.. Vet inte hur det kommer sig.. men på något sätt så kopplar det till Ulf Lundell, för jag tänker att han brukar sjunga om frost (ingen aning egentligen), när man tänker på uffe så tänker man på lasse, för han gillar uffe. haha. och då tänker jag ju på Holsby och alla mina tjejer.. Saknar dom..
 
Strax dags för lunch och liten promenad till för att ge hjärnan lite såndär tid vad det nu hette.. inkubationstid?? nä.. vänta.. jag kommer inte på.. jjäjä.

puss så länge.

Kommentarer
Postat av: LasseN

CD: "I ett vinterland" var den första låten jag spelade för er när ni började friksvårdspedagogerna.

2008-10-18 @ 16:59:18
URL: http://www.friskvardspedagog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0