Nu ska jag berätta

häromdagen, då bakade vi papparkakor. Och i går innan sandra åkte så drack vi säsongens första glögg. Och nu fick jag höra att det snöar i Vetlanda! Förstår ni hur ledsen jag är att det snöar där och inte här!!!!????!!!!
Jag vet inte riktigt vad gud tänker när han gör såhär mot mig. Dom hemma vill ju inte ens ha snö, men det finns inget jag önskar mig mer nu!!

------------------------------------------------------------
4 timmar, 30 minuter senare
Gud hör bön.

jag har fått snö i västerås.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ville och vill ha snö! Så för min skull var det väl bra att vi fick snö! Och du med sen! :)



Saknar dig! Puss

2008-10-31 @ 10:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0