Ni kanske undrar hur det gick?

Eller så undrar ni inte och då kan ni ju låta bli att läsa.
eller så kan ni läsa ändå..

Jag vet inte alls hur det gick. Jag kan få alla rätt, men jag kan få alla fel också. Mitt svarspapper på tentan var fylld med det jag är bäst på, kvallificerade gissningar. Och som många av er säker vet så har jag rätt i många fall, men jag kan ha allt fel också. Så vi får vänta i tre veckor och se vad Gerdan säger om det. Föhoppningsvis så va jag väl inte helt ute och cyklade när jag svarade.

Så, nu ska jag börja ha fysiologi och anatomi i skolan. Sak bli galet kul, men galet svårt också kan jag tänka mig. Men det gör inget, är riktigt taggad för att börja plugga detta!

Saknar mammie och pappie och några till. Men mest päronen idag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0