musik ska byggas utav glädje

av glädje bygger man musik.
det va det först jag sa till migsjälv idag. Vet inte var det kom ifrån, det bara dök upp.

Städ och tvättdag idag:D ska bli skönt att fixa lite hemma.

fyller kanske på med ett par ord till senare.

------------------------------------------------------
5 timmar, 55 minuter senare.

japp nu fyller jag på.

Ska karata ikväll:D galet så kul det ska bli.
Jag blir som en liten flicka när jag ska åka och karata. Prescis som när jag ser lill-johan eller snygg-lars på Idol. börjar fnissa och grejer..hihi

Nu ska jag åka med karin på classes (clas ohlssons) strax


och här är förreste en bild på min tapet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0