min store storebror


eftersom att jag dyrt och heligt lovat att lägga upp andra bilder på min bror (eftersom att den förra inte va speciellt smickrande och han kanske inte vill framstå som ful för mina bloggläsare) så kommer nu här lite bilder från hans resa. Verkar ha det varmt och skönt i utlandet.
Men en sak funderar jag på bror: har du stumpor för att du fryser eller för att skydda såren på foten mot sand? För är det för att du fryser så får du nog ta och åka till solen, bokstavligt talat, och är det för att skydda foten så borde du ha påsar på fötterna för det skyddar mot sand, strumpor är inte täta. Annars hoppas jag du har det toppen!


Och här är en lite mer närdbild så ni verkligen ser att han inte är ful på riktigt :P Jättefin frisyr förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0