I'm smarter than you

Haha, jag älskar mitt pennfack. på det står det just "I'm smarter than you". Denna terminen har jag kännt mig som världens idiotiskaste människa som inte fattat någonting. Men nu änligen börjar det släppa. Jag börjar förstå vad det är vi hållt på med de senaste tre veckorna, jag känner mig smart. Och det kan ju kännas bra:D Speciellt med tanke på att jag har tenta nästa fredrag. Första tentan. Galet orolig jag är för att inte klara den alltså.. För klarar jag den inte då så kommer jag nog aldrig klara den, för jag kommer inte fatta bättre än vad jag gör just nu.

Fick tillaka PMet jag skrev också. Klarade inte det, men det var bara lite kompletteringar, så va det fixat, så det är bara att hoppas på att det duger denna gången.
Fick tom VG på vissa delar (dom där man själv skulle analysera). men det var en del jag inte klarade, eller hade glömt helt enkelt, så det var bara att skriva i det, korrigera källorna och skicka iväg den igen, så får vi se vad petra säger.. skulle va skönt om det blev överstökat så jag slipper tänka på det nu..

Annars gör jag inte så mycket mer än att plugga, träna och äter. Va på två timmar box-träning igår, känns i axlarna idag kan jag säga..
På torsdag blir det fest, då är vita månaden över. Jag har varit duktig,  jag tror jag kommer fortsätta på min nyktra stil sen efter tentafesten. Det känns bra i kroppen och man sparar mycket pengar (sen kanske jag kan festa någon gång ibland, men inte så mycket som under nollningen).

Hoppas allt r bra med alla.
puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0