haze

Idag är en vädligt dimmig dag, men en väldigt fin dag. När jag skulle ur sängen idag för att tvätta så kom det nästan, men bara nästan kallrök ur munnen på mig inomhus. Men ute gjorde det det på riktigt. Fösta gången jag ser att det är minusgrader på min termoteter!! Det är frost på grannens tak, på mitt också troligen, men det ser inte jag härifrån.
Det var svårt att komm upp när det va så kallt, men mysighetsfaktorn vägde tyngre och jag putta mig ur sängen.


Har hittat en jättebra kille. Han heter Ben Folds och har superskön röst. Men eftersom jag inte så så sjukt teknisk som jesper är och inte kan lägga in youtubeklipp på min blogg så får ni kolla upp honom själva. Men han är verkligen skitbra! Och vi fann varandra av en slump.

Idag ska jag ha Gerd, och hon har lagt in en extra frågestund så vi kan fråga om det vi inte fattar, i har 45 minuter på oss,jag tror inte det räcker. Det är mycket frågor. Men jag har iaf börjat fatta de vetenskapliga metodiken nu.

Ska duscha och sen ringa och väcka mamma lite om hon inte vaknat än.. Behöver prata lite med mammi.

kommer nog skriva senare.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0