God morgon

Ibland funderar jag på vad gud tänker när han ger mig ett väder. Som idag tillexempel. Det är minusgrader, dimmigt och allt hade varit jättemysigt, om det inte hade varit så att varken element eller isolering i min lägenhet fungerar. Här är svinkallt. och inte har jag någon som kan hålla om mig heller. Plus att jag redan är stel i nacke/rygg, och det blir inte precis lindrigare när jag spänner mgi för att jag fryser hela tiden..

Idag åker Sandra till umeå.. Stackars mig som blir kvar här utan frugan. Och på lö åker Karin till sthlm, så då blir jag ännu ensammare..  Jag får väl ägna mgi åt att plugga i helgen, eller något annat.

Anatomin är skitkul, äntligen känns det som om jag läser till sjukgymnast :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0