en vecka

Det kan gå så fort. Har varit hemma i en vecka nu. Har hunnit med massor, och precis börjat känns mig bekväm hemma igen, så är det dags att fara hem.
Det skrivs mycket om hem här känner jag. Hela tiden.
Menmen.

Igår blev det kul, ända trills ewwe föll av stolen. Det var lite synd men iget att göra något åt. Hon bröt ju iaf inte skenbenet, och det kan man ju alltid vara glad för.. Men stackars lilla evelutt. 
Idas och Fredriks lägenhet var jättemycig! och det var kul att hälsa på hos dom:D

nu ska jag packa ihop mina saker och sen slänga mig vid tvn (får ju passa på att titta nu när man har fri tilgång till television, eller fast, det har jag ju annars med, hos sandy)
Och sandraplutten och Karinplutten saknar jag! Och alla klasspluttar också såklart.

heppåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0