aptrött på vetenskapliga metoder och sånt, det är nog Gerd också.

Idag hände något snopet. Vi hade samlats nästan hela klasen för att ha frågestund med Gerd eftersom att vi inte fattat någonting hittils, så dök inte geddan (haha, vet inte var det kom ifrån, men det va kul, jag skrattar åt migsjälv) upp. Hon var pyts väck försvunnen.
Jag trodde stenhårt på teorin om att hon satt på toa och grät för att vi inte förstår henne. Men icke sa nicke (eller karin faktiskt). sanningen var den att Gerd hade somnat! Haha, det är väldigt snopet, en föreläsare somnar ifrån sin klass och låter den sitta och vänta tills de går.. det hör inte till trivialiteterna det.
Så vi fick ingen frågestund, och jag fattar fortfarande i stort sett ingenting.

Menmen, har inte så mycket mer liv än vetenskaplig metodik just nu. Har tränat och ätit och städat också, annars har jag levt i enlighet med den vetenskapliga metoden.
bläh. Jag ska sova istället innan jag biter käken ur led.
(lasse och jesper bloggar lite väl sällan för min smak)

Kommentarer
Postat av: LasseN

Ska fixa det så fort jag kommer hem. Förlåt :(

2008-10-09 @ 12:08:20
URL: http://www.friskvardspedagog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0