äldre än mormor

OMG, jag har blivit så himla vuxen! Nästan lastgammal.
jag har börjat planera mina inköp, storhandla, funderat på att skaffa coop-kort, tycka om mysga kvällar hemma med en bok, äta rejäla måltider och vitaminer.

Idag åt jag rotmos, vegetarisk schnitzel och vitkål. Hur ofta gör man det egentligen?? Haha, husmanskost typ. Kärringemma.  Men det var det godaste på länge.

Har färgat mitt hår idag med, inte illrött, deni. Det är också ett steg mot vuxenärlden, eller kärringåldern. Snart dags för 3Vna. Hr också färgat Karins hår., tog hennes frägningsoskulld:P Och jag klapp hennes hår också!! Det blev ritkgit bra, jag är så stolt:D

Nehe, nu ska jag väl vattna blommorna eller något annat moget. Plugga kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0