1,5 meter blomma

Står framför mig. Den är skyhög, japp, här nerifrån ser den ut att vara hög ända upp till taket.

Mår lite bättre idag, klart jag blir frisk tills imon, med tanke på alla söta sms jag får nuförtiden så..:P
Jag vill hem till mitt hus med Karin och Sandy och Gizze. Men det är inte många dagar kvar..

Har varit tillräckligt pigg för att gå med mamma och mormor på Karlssons (åh, karlsson) idag, hittade värdlens grej! Det är en fejköppenspis. Görmysigt ju!! Den är eldriven och behöver ingen skorsten.. ska bara hem och fundera på var jag kan kläma in den på mina 25,9 kvm. På toa kanske.. där har jag ju allt annat, typ tavlor och grejer. Det känns som om toan är dt mest ombonade rummet av mina två.. Men det andra (kök/vardags- och sovrummet) börjar med bli mysigt faktiskt.
bara ett bord som fattas.

ikväll blir troligtvis en lugn kväll, kanske en film, kanske ltie idol. Fast idol är inte lika bra här som hemma.. saknar väl mitt idolsällskap.. kärleken till idoljohan är inte lika påtaglig längre btw. Jag är lite mer förälskad i lars istället.

puss på er härifrån lingonskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0