Ibland så ...

Ibland så han man en låt på hjärnan. Dagens låt är milda i natten med och av loke, fast i mitt huvud är det såklar jag som sjunger, inte loke, och jag gör det jäkligt bra. Men jag kommer bara ihåg en specifik mening som går "gav milda till svar du är underbar" och sen har jag glömt resten.
Men! resten är "jag vet du är min, men jag aldrig din, för nu är jag fri".
det är en bra låt.


har tolstädat mitt kök nu, galet så fint det är :D gnistrar och glimmar. har tillochmed städat ugnen, det va inte så mysigt.. tror inte att hon som bodde här innan hade gjort det ordentligt för så mycket har jag inte använt den så den skulle kunna va så äcklig. men nu är det gjort iaf.
och nu ska jag titta på karate:D

(även om det inte verkar så, så pluggar jag faktiskt också..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0