som om det inte va nog nu

Nä, men när man tror att allt är åt he.. Ja men då ska man alltid, ALLTID, överbevisas.

Självklart, så va gerd Inte klar med våra tentor i tid. Så hela helgen när mamma och pappa varit här så har jag varit på lite sådär halvtaskigt humör för att Gerd  inte gör sitt jobb (hon har säkert flyttat istället) och låter oss vänta ännu längre på att få våra svar. Inte nog med att hon inte gjorde klart det i tid, nej, hon berättade det inte förräns vid fyra i fredags, då man redan hade gått med kräkkänsla och oro hela dagen.

SÅ, inte nog med att man ska gå och må piss hela fredagen, hon har gett oss sömnproblem och magon hela helgen också!!
Jag hade inte speciellt höga tankar om henne innan, men dethär tar faan priset.

MEN, mamma och pappa har varit här iaf. Och det har varit väldigt skönt att träffa dom igen. Men när dom åkte så va det lite gråt i halsen. Hade så gärna följt med dom hem till lilla vetis. Det är så ensamt här ibland, även om jag har mina vänner här så saknar jag ju hemma.

Nu ska jag nog försöka sova, kanske plugga lite till först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0