press

Pressen jag har på migsjälv blir bara större och större nu. På fredag har jag dugga i anatomi och det känns som om jag inte lär mig någonting, det går bara inte in i huvudet på mig.
samma dag som duggan är så får jag svar på tentan, och jag orkar inte med att få underkänt på den, för jag orkar inte läsa vetenskapliga metodiken en gång till, speciellt inte samtidigt som anatomin. Det är latinska termer konstant, samtidigt som man ska hålla reda på hur leder mm är uppbyggt.
Samtidigt som jag hellst av allt bara vill karata och boxas hela tiden.
och på toppen av allt så är min förkylning galnare nu och jag har inte kunnat sova inatt.
eländes elände.
-----------------------------------------------------

Jag skulle behöva lite eld.

förresten, se vad gizmo har blivit stor:

han får knappt plats i kameran.
och vi såg en kossa på tvn innan som va gizmofärgad.. kanske va hans biologiske far. Äve om jag är den pappa gizmo älskar mest :P

Kommentarer
Postat av: karin

vilken söt vovve! =) är de din??

har inte läst att du ville ha namninsamlingar =)

jag läser din me juh.. =)

kram karin

2008-11-12 @ 22:30:29
URL: http://kurrran.blogg.se/
Postat av: karin

vilken söt vovve! =) är de din??

har inte läst att du ville ha namninsamlingar =)

jag läser din me juh.. =)

kram karin

2008-11-12 @ 22:36:59
URL: http://kurrran.blogg.se/
Postat av: LasseN

Jobba på, du klarar det! Du kan! Du är inte dum i huvudet, du är intelligent och har förmågan att förstå invecklade saker. :)

2008-11-13 @ 08:35:42
URL: http://www.hulugard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0