jahopp

Då va de dags att blogga igen. Jag är en sån som bloggar. Det verkar ingen annan vara...

Evelina har varit hos mig i helgen! det har varit mysigt och roligt. Vi har inte gjort så mycket, det va skönt att bara ta det lugnt faktiskt och göra det som föll oss in.
Jag längtar hem lite nu, längtar till jul. Även om jag vet att det kommer bli stressigt att träffa alla jag vill.

Har nyssligen varit ute och sprungit med Karin, för vi är så duktiga! Vi ska minsann skaffa kondition som en giraff.  Vi har kört lite styrka också, såklart! Och pluggat lite med.

Tentan närmar sig nu, så nästa vecka blir det plugg all vaken tid på dygnet. Nästan iaf. Galet mycket som ska in i min kära hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0