hör och häpna gott folk

Tentan är rättad! Ett godkänt i betyget, och vetenskaplig metodik försvinner ur min hjärna för tilfället!
Energin kan nu istället laggas på anatomin!
runt klockan tre inatt fick vi våra resultat, vadjag vet så är inte det arbetstid för lärare.. men gerd kanske har lite specialtider..


Haha, jag har också fått ett seriöst svar på var blogg kommer ifrån.. dt kan ni läsa som komentar här under någonstans på ett tidigare inlägg

Nu är det mat.
puss hej



-------------------------------------------------
3h, typ 29 minuter senare eller nått


Jag sågmig just i spegeln. Hahahaha, det är ju så man blir rädd ibland. Ser galet härgad och allmänt sliten ut. Om något sett mig efter en vecka på festival, så kan ni föreställa er det, fast lite renare, och lite blekare. Men annars är det i stort sett samma. hahaha.. Ja gud ja, tur att jag inte tar mig för seriöst och kan skratta åt eländet..
Nu blir det plugg som gäller.. kanske lite te med.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra !! Grattis :D ses snart !!



Pussar

2008-11-18 @ 13:39:11
URL: http://evelinalantz.blogg.se/
Postat av: Kawin

GRATTIS =) Vad skönt. :)

2008-11-18 @ 14:52:08
Postat av: Ida

Faaaaan va gütt! grattis! jag längtar ihjäl mig efter en utekväll med er! Puss

2008-11-18 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0