helgälg

Nu är det helg. Jag ska ta ner alla mina anatomilappar som jag tapetserat hela lägenheten med (sandra kallade dem demenslappar och skrattade åt mig, men tog se tillbaka det när hon började med anatomin). Kanske blir det så att jag får sätta upp dem om tre veckor igen.. Det vet jag inte. Jag tror att jag ligger på gränsen till godkänt och väger, så vi får se vad som sägs om det hela om tre veckor.

Tills dess ska jag vara en duktig flicka som pluggar lite varje dag istället för att idiotpluggar sista två-en veckorna. För det håller inte i längden. Så jag ska bli duktig i skolan nu, på riktigt.

Kanske eventuellt så ska jag gradera mig i karaten den 14e :D Hoppas det. Då ska jag få gult bälte.. det är coolt. Coolare än inget bälte alls iaf. Wihiii.. skönt att va bra nått.

puss på er små älgar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0