hahaha

Åh min käre karingranne är så härlig!!
jag har fått denna kommentar av henne på föregående inlägg:

Jag läser! Men det vet du väl kanske.

Haha, du är helt enkelt sjukt mycket bättre än de hopplösa gubbarna. Kommer de någonsin att lära sig shihosanshiki? Jag tvivlar starkt. Men den gubbigaste gubben har inte varit där på jättelänge! Han har väl gett upp. Insett att han är ett hopplöst fall. Nej usch vad elak jag är! Han är inte hopplös, han är bara... speciell... Precis som de andra.
Hur kommer det sig att det typ bara är speciella människor som tränar karate, i alla fall i nybörjargruppen? Är det en sport som särskilt attraherar denna märkliga människo-sort? Och den stora frågan: har det något att göra med vårat brinnande intresse för karate? Eller snarare, har vårat intresse något att göra med att sporten intresserar skumma typer? Eller... äsch du fattar nog vad jag menar. Eller så gör varken du eller någon annan det, men då är det väl som det brukar.
Nej nu ska jag sluta svamla.

Jag har uppdaterat min blogg! Vad lycklig du är nu, som du har längtat. Som världen har längtat! Efter ett nytt, betydelsefullt, världsomvälvande inlägg.
Just det, sluta svamla var det...


Haha, det roliga med detta är att jag och karin tränar i nybörjargruppen, så vi måste också vara speciella, precis som den gubbigaste gubben :P hahaha.. Och om man googlar på det så finns detta att utläsa om ämnet:

"Emma tillhör en ovanlig avart till människan, den märkliga människo-sorten.
Individer som tillhör den märkliga människo-sorten hyset ett ovanligt stort intresse för karate och de är ypperligt skumma typer.
De flesta individer som tillhör den ovanliga människo-sorten är över femtio år och av det manliga slaget. Dessa åldrade hanindivider kallas redan i ovanligt tidig ålder gubbar, och är gubbiga i olika nivåer, alltfrån llite smågubbiga till gubbigast. Gubbarna har oftast lite svårt att lära sig kator, om man jämför med de betydligt yngre individer som tillhör den märkliga människo-sorten. "

hahah

förresten, jag har inte fått in tolv namn ännu... så bloggandet hänger på en skör tråd.. (det är inte ett tomt hot som det va sist när jag sa att jag skulel börja slut blogga)

Kommentarer
Postat av: Karin

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahahahahhahahahhahahahahha! Jag dog nyss.

2008-11-08 @ 19:55:22
URL: http://lingonmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0