haha, era puckon

Blogging är min drog.. vad ska jag annars sysselsätta mig med när jag inte äter eller karatar?? Snälla nån.

Men helt allvarligt. Ni tror väl inte jag kan fortsätta skriva här om jag varken får feedback eller har någn annans blogg att läsa heller:P
Förresten, jag lite nyfiken på vilka clowner det är som är så intresserade av mitt liv att ni orkar läsa varje dag?? Kan ni inte bara skriva det till mig. Skulle va kul att veta. Jag har tolv läsare, om inte alla tolv skriver sina namn så kommer jag bli ännu mer paranoid än vad jag redan är i denhär galna staden, och inte våga skriva mer om mitt liv här. Så det är viktigt att ni gör det.

Nu är det nämligen någon som varit i min lägenhet igen. Och Kladdat färg på vattenkranen i köket, en kopp och diskbänken och på toadörrshandtaget. Så antingen har jag personlighetsklynvning och inte vet vad jag gör om dagarna, eller så har jag fått minnesluckor. Eller, så är det någon som har nyckeln in hit och går in om dagarna..  Nog för att jag är galet förvirrad, men tecken tyder på att alternativ nr tre är rimligast, faktiskt. Och det tycker Karin och Sandy och Gizze också.

Annars är det bra. Jag börjar få galet höga skills i karate. Fick lära herrarna (gubbarna) shiosanshiki idag. Men dom lärde sig inte ändå.. för dom lär sig inte så snabbt..

sov gott era tokar.

(Ps. Gurra/Gurris (som karin skulle sagt) min klockradio funkar nog inte ens.. eller den e inte inställs iaf :P)

Kommentarer
Postat av: Karin (granne, Kanske borde skriva det, du känner ju rätt många som bär det underbara namnet)

Jag läser! Men det vet du väl kanske.



Haha, du är helt enkelt sjukt mycket bättre än de hopplösa gubbarna. Kommer de någonsin att lära sig shihosanshiki? Jag tvivlar starkt. Men den gubbigaste gubben har inte varit där på jättelänge! Han har väl gett upp. Insett att han är ett hopplöst fall. Nej usch vad elak jag är! Han är inte hopplös, han är bara... speciell... Precis som de andra.

Hur kommer det sig att det typ bara är speciella människor som tränar karate, i alla fall i nybörjargruppen? Är det en sport som särskilt attraherar denna märkliga människo-sort? Och den stora frågan: har det något att göra med vårat brinnande intresse för karate? Eller snarare, har vårat intresse något att göra med att sporten intresserar skumma typer? Eller... äsch du fattar nog vad jag menar. Eller så gör varken du eller någon annan det, men då är det väl som det brukar.

Nej nu ska jag sluta svamla.



Jag har uppdaterat min blogg! Vad lycklig du är nu, som du har längtat. Som världen har längtat! Efter ett nytt, betydelsefullt, världsomvälvande inlägg.

Just det, sluta svamla var det...

2008-11-07 @ 00:15:43
URL: http://lingonmoster.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja, du vet ju att jag läser din blogg! OCH kommenterar ibland! Puss

2008-11-07 @ 08:32:28
Postat av: blodin-carro

Hej Emma, jag har också hittat hit :)

2008-11-07 @ 11:41:47
URL: http://vinkelvolten.blogg.se/
Postat av: LasseN

Hej Emma.

Nu är det fredag. Hoppas att du får en trevlig helg. Själv ska jag bära taktegel och ta hand om vår nya häst, Laban/Fnatte

2008-11-07 @ 12:42:49
URL: http://www.hulugard.se
Postat av: Kawin

Jag läser din blogg varje dag ;) //Karin (Friskvård)

2008-11-07 @ 18:41:13
Postat av: nea

jag läser ju :D kanske inte varje dag, men ofta iaf :P

2008-11-12 @ 01:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0