för nu är det jul igen och nu är det jul igen.

Idag är en stor dag. Det är måndag.

Min favorit-Evelina flyttar ihop med min käre bror idag, på riktigt! Dom firar också niomånadersdag, grattis till er!

Det är också karate idag. Äntligen. En hel vecka sen jag karatade.

Det är också bara en månad kvar till julafton! Blir lite konstigt, för det blir första julen utan Jonas.. Men Ewwe är ju med oss och firar istället, så det blir nog bra ändå. Även om Ewwe inte är min bror..
Så om inte ens en månad är jag hemma hos min familj igen. Och jag längtar så, jag saknar Erik jättemycket. Och Jonas med, men honom dröjer det innan jag får träffa igen.

Och i jul får jag träffa Olivia igen!! Det längtar jag verklge efter :D Och Emelie, kanske en myskväll med oss fyra som brukade umgås? Skulle va jättekul att träffa Annakrain igen, det är verkligen evigheter sen!!

Jag längtar verkligen till jul..

Till helgen är det första advent, då tänkte jag att jag eventuellt ska ha lite julbak, får se om sandra vill joina mig. Kanska gå till kyrkan också, för det är så mysigt vid jul..

Ska plugga igen nu.
Puss och hej



-------------------------------------------------------------------------------------
stackars änglar.

När jag va yngre, så tänkte jag att snö va fjun från änglarnas vingar. Och att änglarna varje vinter va tvugna att tappa sina vingar för att till våren kunna bli änu lite vackrare. Och just nu så snöar det jättemycket, så änglarna måste snart ha tappat hela sina vingar. Och visst blir det fint här på jorden, men tänk så ledsna alla änglar blir..
Och tänk om dom inte har några vingar kvar att fälla till jul.

Kommentarer
Postat av: Kawin

Vad gulligt det du skrivit längst ner var Emma, jättecharmigt. :)

2008-11-25 @ 09:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0